wtorek, 2 maja 2017

Jajecznica z kiełkami

Nie ma jak wspólne śniadanie. Polecam jajecznicę z kiełbasą i kiełkami... pychotka.
Składniki, których będziemy potrzebować:
  • jajka 4 sztuki
  • kiełki na patelnię 70 g
  • kiełbaski śląskie 3 sztuki
  • sól
  • pieprz czarny mielony
  • masło 2 łyżki

Sposób wykonania:
Kiełbaski kroimy na drobne kawałki. Na maśle, przez około 5 minut, podsmażamy kiełki z pokrojonymi kiełbaskami. W tym czasie jajka wbijamy do garnuszka i roztrzepujemy widelcem. Masę jajeczną doprawiamy solą i pieprzem, wlewamy do podsmażonych kiełków z kiełbasą.
Całość powoli podgrzewamy, jednocześnie delikatnie mieszając. Smażymy kilka minut, do momentu aż masa się zetnie.
Gotową jajecznicę podajemy od razu, najlepiej ze świeżym pieczywem.


Smacznego.

17 komentarzy:

  1. Jajecznicy w takiej wersji nie jadłam. Wygląda bardzo smacznie i zdrowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Smakuje tak jak wygląda, a może nawet lepiej ;)

      Usuń
  2. Jajecznicy z kiełkami jeszcze nie miałam okazji spróbować, ciekawa propozycja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta polecam, jest bardzo smaczna i właśnie taka inna niż tradycyjna.

      Usuń
  3. Fajna, śniadaniowa propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawdziwie królewskie śniadanko... Z kiełkami jajecznicy jeszcze nie podawałam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pysznie się prezentuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zrobiłam dzisiaj na śniadanie! Pyszna! Pozdrawiam serdecznie Beatko :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jajecznica i kiełki? czemu nie :D Ciekawe połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja robie podobną ale dodaje pomidory

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie śniadanko to ja lubię :)
    Pychota :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj! Cieszę się, że jesteś. Jeśli masz jakieś pytania lub chcesz podzielić się swoją opinią na temat przepisu, napisz! Ten blog jest dla Ciebie... Do zobaczenia.