wtorek, 29 grudnia 2020

Racuchy bananowe z cukrem pudrem i owocami

Co powiecie na racuszki? Można je przygotować błyskawicznie a wszystko za sprawą mieszanki na racuchy od Polskie Młyny. Wystarczy, że dodacie do niej jajko, mleko i w kilka minut możecie cieszyć się pysznym śniadaniem na słodko. Ja do mojego ciasta na racuchy dodałam jeszcze świeżego banana ponieważ byłam ciekawa czy mieszanka i wtedy się sprawdzi. Racuszki wyszły przepyszne, lekko pachnące wanilią, chrupiące i delikatnie bananowe w smaku. Mieszankę na domowe racuchy możecie zamówić w Sklepie Internetowym Polskie Młyny. Polecam 😊



Składniki, których będziemy potrzebować:

dodatkowo:

  • kiwi 2 sztuki
  • banan 1 sztuka
  • olej do smażenia 1/2 szklanki



Sposób wykonania:

Banana obieramy ze skórki i rozgniatamy widelcem. Mieszankę na racuchy od polskie Młyny wsypujemy do miski, wlewamy mleko, dodajemy jajko oraz rozdrobnionego banana. Składniki mieszamy ze sobą łyżką lub trzepaczką rózgową. Na patelni rozgrzewamy olej, następnie nakładamy porcje ciasta*. 


* Porcja cista na jednego racuszka to dwie łyżki stołowe ciasta.



Racuszki pieczemy około 3 minuty z jednej strony, następnie odwracamy na drugą stronę przy użyciu silikonowej szpatułki i pieczemy jeszcze 2- 3 minutki lub do momentu zrumienienia. Upieczone racuszki wykładamy na talerz wyłożony ręcznikiem papierowym i osączamy z tłuszczu.

Gorące racuszki podajemy z owocami pokrojonymi w plasterki i posypane cukrem pudrem.

Uwaga: Z podanych składników powstało 12 sztuk racuszków.



Smacznego.









37 komentarzy:

  1. Racuszki zawsze chętnie zjem, z bananem to fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. They look soft and tender and make a perfect breakfast.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcie główne, a racuszków nigdy nie odmawiamy, pyszności :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki 😊 Ja chyba najbardziej lubię te z bananem, chociaż klasyczne z jabłkami też są pyszne.

      Usuń
  4. uwielbiam wszelkie placki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. These pancakes look beautiful and delicious!

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz używałam gotowej mieszanki, ale jestem bardzo zadowolona. Smakowały jak domowe racuszki a mogłam je zrobić o wiele szybciej. 😊

      Usuń
  7. Nie znam tej mieszanki, ale racuchy wygladaja bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zjedliśmy je z przyjemnością. Smakowały jak domowe więc polecam 😊

      Usuń
  8. Racuchy zawsze będą mi przypominać dzieciństwo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to też jeden ze smaków dzieciństwa. Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Pycha, z owocami jeszcze lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas zawsze muszą być z owocami, takie najlepiej nam smakują. 😊

      Usuń
  10. Dawno nie jadłam takich placuszków!

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam, teraz będą za mną chodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Takich racuchów jeszcze nie jadłam! Świetny przepis. Smacznie i jak zdrowo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Robiłam tylko jabłkowe. Muszę wypróbować bananowe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz banany to polecam do racuszków, pychotka. 😋

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię od czasu do czasu. Te są smaczne i błyskawiczne w przygotowaniu.

      Usuń

Witaj! Cieszę się, że jesteś. Jeśli masz jakieś pytania lub chcesz podzielić się swoją opinią na temat przepisu, napisz! Ten blog jest dla Ciebie... Do zobaczenia.