poniedziałek, 4 maja 2015

Twarożek z miętą

Przepis, który wykorzystywała moja prababcia. Mięta rosła w jej ogródku i dodawała ją do białego sera ze śmietaną. Zmodyfikowałam nieco ten przepis, dodając truskawki. Twarożek świetnie się sprawdza jako nadzienie do naleśników.

Składniki, których będziemy potrzebować:
  • ser biały półtłusty 250g
  • śmietana 18% 2 łyżki/ zamiennie może też być jogurt naturalny 2 łyżki
  • świeża mięta 4 gałązki
  • truskawki 10 sztuk
  • cukier puder 2- 3 łyżki

Sposób wykonania:
Liście mięty posiekać, truskawki pokroić na kawałki. Ser utrzeć ze śmietaną bądź jogurtem. Dodać miętę i cukier puder, wymieszać. Na końcu wrzucić pokrojone truskawki. Całość delikatnie przemieszać.

Smacznego.


1 komentarz:

  1. Piszę do dziewczyny, której komentarz przez przypadek usunęłam. Mam nadzieję, że wypróbujesz dodatek mięty do serka. Według mnie całość jest wtedy bardziej orzeźwiająca. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Witaj! Cieszę się, że jesteś. Jeśli masz jakieś pytania lub chcesz podzielić się swoją opinią na temat przepisu, napisz! Ten blog jest dla Ciebie... Do zobaczenia.