niedziela, 26 lutego 2017

Sałatka serowo-czosnkowa z ananasem

Przepis zaczerpnięty od Leny. Czosnek przemycam w wielu przygotowywanych przeze mnie posiłkach, jest zdrowy, zawiera wiele składników odżywczych
i możecie mówić co chcecie, ale ja lubię ten wyrazisty, intensywny smak i aromat. Sałatka Leny wydała mi się idealnym pomysłem na wspólne rodzinne śniadanie.
Sprawdziła się doskonale, wiec polecam wszystkim wielbicielom czosnku, nie będą zawiedzeni.

Uwaga: Dla przełamania w sałatce jest słodkawy ananas ;)
 
Składniki, których będziemy potrzebować:
  • ananas konserwowy 1 puszka
  • jajka ugotowane na twardo 2 sztuki
  • ser żółty (u mnie Gouda) 500 g
  • czosnek 3 ząbki
  • majonez 1 łyżka
  • śmietana 18% 3 łyżki
  • pieprz czarny mielony



Sposób wykonania:
Plastry ananasa kroimy w ósemki, jajka i ser ścieramy na tarce o grubych oczkach. Tak przygotowane składniki łączymy ze śmietaną i majonezem. Całość mieszamy, dodajemy przeciśnięty przez praskę czosnek. Sałatkę doprawiamy odrobiną pieprzu.


Smacznego.
 


6 komentarzy:

  1. Ja nie muszę przemycać czosnku, bo go lubimy i jemy nawet za często. Powiem szczerze, że z ananasem go nie łączyłam. Chętnie bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nie wszyscy lubią, więc trzeba kombinować ;) A sałatkę polecam :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Marzenko polecam, bardzo fajnie się sprawdza na śniadanie i nawet do obiadu :)

      Usuń

Witaj! Cieszę się, że jesteś. Jeśli masz jakieś pytania lub chcesz podzielić się swoją opinią na temat przepisu, napisz! Ten blog jest dla Ciebie... Do zobaczenia.