wtorek, 9 czerwca 2015

Sałatka z rukoli i suszonych pomidorów

Banalna w wykonaniu a jednocześnie bardzo smaczna. Takie trochę coś z niczego, a może raczej z tego, co było pod ręką. Polecam!
Składniki, których będziemy potrzebować:
  • rukola 80 g
  • suszone pomidory 100 g
  • serek Apetina o smaku pesto i rukola 60 g (około 1/2 opakowania)
  • sos Remoulade  200 g
  • pieprz czarny mielony
Sposób wykonania:
Rukolę opłukać pod bieżącą wodą, osuszyć na sicie. Pomidory osączyć z zalewy, pokroić w paseczki. Serek i sos Remoulade wymieszać, doprawić pieprzem.
W misie wymieszać rukolę z pomidorami, zalać przygotowanym sosem serowym.

Smacznego.


6 komentarzy:

  1. To musi być pyszne!!! Uwielbiam rukolę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj jest pyszne, ale ja nie jestem obiektywna :D

      Usuń
  2. Ostatnio lubimy się z rukolą, szkoda że tylko ja jedna z domu mam to zamiłowanie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rukola ma taki fajny posmak, mnie kojarzy się z orzechami :)

      Usuń
  3. Jak to dobrze ze wchodzę na tego bloga zawsze po obiedzie :)
    http://wolnym-krokiem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Witaj! Cieszę się, że jesteś. Jeśli masz jakieś pytania lub chcesz podzielić się swoją opinią na temat przepisu, napisz! Ten blog jest dla Ciebie... Do zobaczenia.