środa, 28 marca 2018

Jajka nadziewane pastą z chrzanem żurawinowym

I znowu się spóźniłam... Wiecznie zabiegana ja :) Obiecałam przepis w weekend, a tutaj już czwartek, i to Wielki, puka do drzwi. Pragnąc się zrehabilitować
i zadośćuczynić, wrzucam szybki przepis na jajka z różowym chrzanem.
Jednocześnie już dzisiaj życzę Wam Kochani zdrowych spokojnych Świąt, jak najmniej zabiegania, chociaż
to trudne. U mnie się nie sprawdza, mimo że wciąż sobie tego życzę. Mam nadzieję, że najbliższe dni spędzicie w gronie kochających Was ludzi, że znajdziecie czas
dla siebie i dla rodziny, siadając przy świątecznym stole, na którym być może znajdą się różowe jajka ;)
Wesołych Świąt :)
 
  
Składniki, których będziemy potrzebować:
  • jajka 3 sztuki
  • chrzan żurawinowy 2 łyżki
  • serek biały naturalny 3 łyżki
dodatkowo:
  • pieprz czarny świeżo mielony do dekoracji
  • sól do gotowania jajek

Sposób wykonania:
Jajka gotujemy na twardo, dodając do wody 1 łyżkę soli. Sól ułatwi nam obieranie jajek, skorupka będzie ładnie odchodzić od białka. Ugotowane jaja zalewamy zimną wodą,
i odstawiamy na kilka minut, po tym czasie zmieniamy wodę i ponownie odstawiamy, najlepiej na 10- 15 minut. Wylewamy wodę i obieramy jajka.
 
Chrzan żurawinowy mieszamy z serkiem, tak aby powstała jednolita pasta.



Obrane jajka kroimy na połówki, wyjmujemy żółtka. Połówki jajek napełniamy nadzieniem. Całość dekorujemy świeżo mielonym pieprzem.

Smacznego.

 

4 komentarze:

Witaj! Cieszę się, że jesteś. Jeśli masz jakieś pytania lub chcesz podzielić się swoją opinią na temat przepisu, napisz! Ten blog jest dla Ciebie... Do zobaczenia.