sobota, 25 lipca 2015

Smoothie z czerwonej porzeczki

Lekki i orzeźwiający napój. U nas pogoda baaardzo piękna, mogłabym jeszcze dodać, że ciepło, ale to nie to. U nas nie jest ciepło, tylko upalnie i duszno. Domyślacie się więc, że bez zimnej wody, wszelkiego rodzaju napojów chłodzących, wiatraków i klimatyzacji ani rusz. W oczekiwaniu na chłodniejszy dzień, choć chyba raczej będzie z tym ciężko, podałam dzisiaj smoothie porzeczkowo- gruszowe. Polecam!
Składniki, których będziemy potrzebować:
  • czerwone porzeczki 10 łyżek
  • gruszka 3 sztuki
  • jogurt naturalny 400 g
  • miód faceliowy 2 łyżki
Sposób wykonania:
Przygotowanie jest banalnie proste. Porzeczki obieramy z gałązek, płuczemy. Gruszki obieramy ze skórki, usuwamy z nich gniazda nasienne i kroimy na mniejsze części.
Owoce wrzucamy do blendera, wlewamy jogurt i miód. Wszystkie składniki blendujemy do uzyskania napoju o jednolitej konsystencji. Gotowy koktajl przelewamy do szklanek,
schładzamy przez kilka minut w lodówce.

Smacznego.
















Letnie owoce

4 komentarze:

  1. Ostatnimi czasy gości u mnie każdego ranka! Świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie koktajle :) Miło mi, że bierzesz udział w mojej akcji "Letnie owoce". Pozdrawiam :)
    Izzy

    Zapraszam na mojego bloga :)
    Take it Izzy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akcja bardzo fajna, a na Twój blog na pewno zajrzę nie raz. Pozdrawiam :)

      Usuń

Witaj! Cieszę się, że jesteś. Jeśli masz jakieś pytania lub chcesz podzielić się swoją opinią na temat przepisu, napisz! Ten blog jest dla Ciebie... Do zobaczenia.