piątek, 29 stycznia 2016

Pieczarkowce

Kupiłam przez przypadek farsz pieczarkowy w puszce. Dosłownie przez przypadek, ponieważ z zakupów do domu wróciłam przekonana, że kupiłam pieczarki marynowane rozdrobnione. Jednak ku mojemu zdziwieniu, kiedy otworzyłam puszkę ujrzałam farsz pieczarkowy :)) Puszka otwarta, trzeba było coś z farszem zrobić. Poszłam po najmniejszej linii oporu i tak powstały banalne i szybkie w wykonaniu "Pieczarkowce". Polecam.
Składniki, których będziemy potrzebować:
  • ciasto francuskie 2 opakowania
  • farsz pieczarkowy 1 puszka (400 g)
dodatkowo:
  • ketchup
  • szczypiorek 1/2 pęczka

 
Sposób wykonania:
Ciasto francuskie rozwijamy na stolnicy, smarujemy farszem grzybowym.
Całość zwijamy w rulon, tniemy ostrym nożem na kawałki o grubości 2- 3 cm.
Roladki układamy na blasze wyłożonej papierem do pieczenia (u mnie papier z ciasta francuskiego), w sporych odstępach ponieważ ciasto francuskie podczas pieczenia znacznie zwiększy swoją objętość.
Blaszkę wkładamy do piekarnika o temperaturze 220 stopni. Roladki pieczemy przez około 20 minut, podajemy z ketchupem, posypane posiekanym szczypiorkiem.

Smacznego.




















1 komentarz:

  1. Nie widziałam jeszcze farszu pieczarkowego w puszce, więc dobrze, że do Ciebie trafiłam, będę wiedziała na co uważać :) A sposób na wykorzystanie otwartej puszki przepyszny.

    OdpowiedzUsuń

Witaj! Cieszę się, że jesteś. Jeśli masz jakieś pytania lub chcesz podzielić się swoją opinią na temat przepisu, napisz! Ten blog jest dla Ciebie... Do zobaczenia.