sobota, 4 lipca 2020

Sałatka serowa z rukolą

To, że lubię sałatki z serem żółtym nie jest już chyba tajemnicą. A więc chyba Was nie zaskoczy moja dzisiejsza propozycja. To lekka modyfikacja 
sałatki z sera żółtego, która już jest na blogu. Tym razem postanowiłam dodać do sera rukolę zamiast szczypiorku i użyłam pomidorków koktajlowych. Porównajcie przepisy i skorzystajcie z tego, który bardziej Wam odpowiada.
Składniki, których będziemy potrzebować:

  • ser żółty 750 g
  • pomidorki koktajlowe 500 g
  • papryka konserwowa 300 g
  • cebula (mała) 1 sztuka 
  • świeża rukola 30 g
  • majonez 3 łyżki
  • sól
  • pieprz czarny mielony


Sposób wykonania:
Ser żółty kroimy w cienkie słupki, pomidorki na połówki. Paprykę konserwową i cebulę kroimy w drobną kostkę. Rozdrobnione składniki mieszamy ze sobą, dodajemy majonez, posiekaną rukolę. Sałatkę doprawiamy do smaku mielonym pieprzem i odrobiną soli. 

Polecam Wam również przepis na sałatkę z sera żółtego ze szczypiorkiem klik, klik.


Smacznego.

16 komentarzy:

  1. Nie spotkałam się jeszcze z taką sałatką, ale na pewno jest smaczna :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, to jedna z moich ulubionych sałatek :)

      Usuń
  2. Ależ ta sałatka pysznie wygląda :) Mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna sałatka kochana. Wypróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie! Zamiast kłaść na kanapkę - położyć na talerzyk :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My uwielbiamy sałatki serowe, ja dodatkowo kocham smak rukoli i tak powstała moja sałatka idealna :)

      Usuń

Witaj! Cieszę się, że jesteś. Jeśli masz jakieś pytania lub chcesz podzielić się swoją opinią na temat przepisu, napisz! Ten blog jest dla Ciebie... Do zobaczenia.